piątek, 31 lipca 2015

Roczek u Danusi

  Witam moi mili. Mam nadzieję, że Stefanek zdąży jeszcze moją pracę w ostatniej chwili przełknąć tuż przed północą. Nie będę się rozpisywała. Z  Danusią i innymi Artystkami Kolorystkami bawię się od samego początku i bardzo się cieszę, że udało mi się trafić do tej zabawy i poznać tyle wspaniałych blogów. Ostatnie miesiące są dla mnie bardzo pracowite, dużo się dzieje i  dwa ostatnie kolorki opuściłam, choć nie do końca, bo starałam się podziwiać prace innych.
  Na roczek wybrałam różowy, bo uwielbia go moja córcia i to dla niej sweterek, rękawki trzy czwarte bo na tyle starczyło włóczki, a jest tak okropna, że nie miałam ochoty jej więcej oglądać.
 
 


12 komentarzy:

  1. Kochana, sweterek śliczny. Córunia będzie w nim wyglądała pięknie, te listeczki ażurkowe ładnie komponują dekolt pod szyją.
    Ps. Jestem wredna, ale proszę przestaw czas na blogu, bo bardzo nas myli.Jest teraz 23.48

    OdpowiedzUsuń
  2. Madziu aleś cudny sweterek wydziergała,jest uroczy a Twoja córcia będzie w nim wyglądać jak królewna.
    POzdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku czy Kasiu?,zmęczenie już się daje we znaki i wszystko mi się kiełbasi,nawet imiona

      Usuń
    2. Danusiu i tak jest dobrze i tak też może być Magda mam na pierwsze i Kasia na drugie. Buziaczki przesyłam.

      Usuń
  3. jak na drutach można wyczarować takie cudeńko? :) Piękny sweterek

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne i jaki cudny kolorek, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Delikatny wzorek, i super kolor dla dziewczynki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka okropna? Bluzeczka, czy może sweterek jest super. Skoro córusi się podoba, to znaczy, że jest klasa perfekt.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna bluzeczka, małe dziewczynki pięknie w takich kolorkach wyglądają. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny wzorek... i wściekle różowy ;-)
    dla małej strojnisi ;-D

    OdpowiedzUsuń