czwartek, 13 lutego 2014

Zapraszam do zabawy " Podaj dalej "

Pewnie jak większość z nas, lubię dostawać prezenty. Niespodzianki są jeszcze milej widziane. Właśnie taki mi się ostatnio przytrafił. Jakiś czas temu wzięłam udział w zabawie" Podaj dalej" i zupełnie o niej zapomniałam. Nagle, niespodziewanie przyszła paczuszka i to dokładnie w moje urodziny.
  Cieszę się bardzo, oto cukieraski, które do mnie dotarły. Frywolitkowe gumeczki ozdobią kucyki mojej młodszej córci. Przybyły do mnie także cudne kolczyki, sowi igielniczek, zamotek, który mi się marzył od dawna oraz moteczek cudnej urody (powstanie pewnie wkrótce z niego chusta).



 

Serdecznie dziękuję Kasi http://robotkowykacikkasi.blogspot.com/ za prezenty i wspaniałą zabawę.
Teraz czas na mnie...
Zasady zabawy skopiowałam od Kasi:

1.
 
DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem i zgłoszą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie niespodziankę.
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail.
3. Osoby te po otrzymaniu ode mnie prezentu, ogłaszają taką zabawę u siebie na blogu.
Zapraszam do zabawy.



 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Zapisuję się i wysyłam wiadomość. Mój e-mail: marty242@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy można wziasc udział w tej zabwie ? :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/
    Mój adres e mail : natka1500@gmail.com

    OdpowiedzUsuń